NOVICE

Kako je Twitter povezan z volilnim izidom?

Kako družbena omrežja pomagajo pri promociji v politični sferi? Kdo od politikov jih najbolj spretno izkorišča? In najpomembneje - kako lahko merimo učinek pojavljanja na, denimo, Twitterju? Za ameriške volitve in za trenutnega ameriškega predsednika je bil to ključni komunikacijski kanal, kako pa je v Sloveniji? 

Primerjali smo volilne izide in prisotnost slovenskih predsedniških kandidatov na Twitterju. Zgornja grafika nam da nekaj pričakovanih podatkov, pa tudi nekaj takšnih, ki bi bili vredni vsaj nadaljnje strokovne razprave ob kakšni pijači (in bližajoče martinovo je primeren trenutek za kaj takega), če že ne resnejše analize. Da ima Borut Pahor največ sledilcev, ni nobeno presenečenje, a pri drugo, tretje in četrtouvrščenih na nedeljskih predsedniških volitvah stvari niso več tako preproste. Odgovore bodo iskali še najbolj kandidati sami, ki jim medijska analiza lahko pomaga razumeti, kateri so najbolj učinkoviti komunikacijski kanali in kakšen tip objav povzroča največ interakcij. Seveda pa so ti podatki in analitična spoznanja prevedljivi in relevantni tudi v poslovnem svetu.