NOVICE

Kako merjenje povezuje komunikacijske in trženjske funkcije?

Vsake toliko v Klipingu pripravimo kakšen dogodek, kjer želimo pokazati, kako tudi v na videz mehkih komunikacijskih kategorijah, kot sta korporativno komuniciranje in odnosi z javnostmi, s podatki dokazujemo vrednost našega dela. S tem pa vplivamo na pomen te strateške poslovne funkcije v organizacijah. 

Letos se bomo družili, mrežili in strokovno izzivali v sredo 21.11.2018 ob 08.30 na zajtrku v Hotelu Slon v Ljubljani. 

Vabimo vas, da se nam pridružite in izkoristite priložnost, da:



  • prisluhnete našemu posebnemu gostu Philu Lynchu (več o tem, zakaj je Phil relevanten sogovornik, v nadaljevanju), ki nam bo povedal, kam gre stroka na področju merjenja učinkov komuniciranja na družbenih omrežjih. Pokazal bo tudi zanimive podatke, kakšna čustva izražajo ljudje do ponudnikov letalskih prevozov, in zakaj so ti podatki koristni za akterje na letalskem trgu;
  • spoznate nekaj novih prijemov k analitiki komunikacijskih učinkov, ki smo jih v zadnjem letu dni za reševanje poslovnih in komunikacijskih izzivov pripravili v Klipingu. Pokazali jih bomo na primeru aktualnih tem, ki predvsem na družbenih omrežjih plenijo veliko pozornosti;
  • izveste, kako strokovnjaki gledajo na sodelovanje komunikacijskih in trženjskih funkcij, kako na to sodelovanje vpliva naraščajoča digitalnost komuniciranja in kaj se lahko eni od drugih naučimo na področju dokazovanja vrednosti? Obetajo se zanimivi sogovorniki, več o njih v nadaljevanju. 

Prijavite se zelo preprosto, vzelo vam bo kakšno minuto, na tej povezavi. Število mest je omejeno, zato velja pohiteti. 
 
Dogodek je del globalne pobude AMEC Measurement Month (pod njenim okriljem v mesecu novembru 2018 po celem svetu potekajo strokovne razprave, izobraževalne delavnice, konference in klepeti na družbenih omrežjih, vse na temo merjenja učinkovitosti komuniciranja). 

 
 
 
SOGOVORNIKI NA DOGODKU 
Osrednji govorec: 
  • Phil Lynch je izvršni direktor analitske družbe Newton Insight in gostujoči profesor na Univerzi Westminster, kjer predava na temo analitike za odnose z javnostmi in oglaševanje. Phil inovira metode analitike za hitrejši in bolj jasen vpogled v družbene medije, ki ga s pridom uporabljajo napredne, v prihodnost zazrte organizacije. Zase pravi, da občasno poučuje, se pa še vedno uči. 
Sogovorniki panelne razprave, navajamo jih po abecedi: 

  • Mojca Briščik je trenutno izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice, karierna pot jo je peljala od radijska voditeljice in urednice do vodja korporativnega komuniciranja v enem največjih podjetij v Sloveniji in regiji v času njegove visoke rasti – Mercatorju. Iz komunikacijske vloge je presedlala na managersko (bila je pomočnica izvršne direktorice Modiane) in nato prevzela vodenje Slovenske oglaševalske zbornice. Poleg tega je tudi predsednica Zlatega bobna, največjega kreativnega festivala v naši regiji. 
  • Marjana Lavrič Šulman je skoraj 15 let vodila eno največjih in najuspešnejših slovenskih oglaševalskih agencij, Futura DDB. Danes podjetjem svetuje na širokem spektru komunikacijskih in trženjskih izzivov, ter kot strokovna direktorica nagrade za učinkovitost komuniciranja Effie skrbi za razvoj stroke. Marjana verjame v sodelovanje in povezovanje – ne glede na to, ali gre za vodenje komunikacijske kampanje, kakšnega drugega projekta ali pa podjetja. 
  • Goran Novković je izvršni direktor SBC - Kluba slovenskih podjetnikov (Slovenian Business Club), kamor je prišel iz funkcije direktorja centra za lobiranje Gospodarske zbornice Slovenije, pred tem je bil svetovalec direktorja GZS in še prej dolgo vrsto let novinar. Ima torej 360-stopinjski pogled na komunikacijsko funkcijo: s perspektive novinarja, komunikatorja in managerja. 
  • Alenka Vidic je podpredsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi in izvršna direktorica partnerstva o28. V svoji funkciji iz prve roke spremlja utrip v stroki odnosov z javnostmi: s kakšnimi izzivi se komunikatorji srečujejo spričo vse bolj izražene digitalizacije komuniciranja in kakšne priložnosti ta prinaša v njihov vsakdan? Pa tudi, zakaj so ravno specifična znanja komunikatorjev koristna za doseganje podjetniških in poslovnih uspehov. 
 
ORGANIZACIJSKE PODROBNOSTI
Udeležba na dogodku je brezplačna, a možna le ob predhodni prijavi. Prijave sprejemamo do vključno 14.11.2018. Število mest je omejeno, zato svetujemo, da se prijavite čim prej. Prijavljenim, ki se dogodka ne bodo udeležili, bomo zaračunali simbolične stroške neudeležbe v višini 50 EUR + DDV. 

Seveda pa razumemo, da komunikatorji nismo vedno gospodarji svojega časa in da vedno lahko pride »kaj vmes«: sporočite nam to prosim najkasneje do 19.11.2018 do 09.00 ure, da bomo vaše mesto lahko sprostili za nekoga drugega na čakalni listi. V tem primeru vam seveda tudi stroškov odpovedi ne bomo zaračunali. 

 
IN ŠE PAR STVARI ZA ZRAVEN...
Če se vam zjutraj mudi in hitite, da boste lahko pojedli zajtrk, vam na ta dan ni treba: kavo ali čaj boste spili z nami, ter hkrati kaj dobrega in zdravega prigriznili za prijeten začetek dneva. Imejte s sabo napolnjen mobilni telefon, saj se utegne zgoditi, da vas bomo povabili k sodelovanju v kratki anonimni anketi.