NOVICE
Katerim medijem najbolj zaupajo komunikatorji?
Zanimivo, da se to ne odraža pri tem, kateri mediji so najbolj pomembni za komuniciranje organizacij, saj je televizija na prvem mestu z rahlo prednostjo pred novičarskimi portali in tiskom. Sledijo družbena omrežja in na koncu radio. Iz tega podatka sklepamo, da organizacije še ne izkoriščajo družbenih omrežij v polni meri za komuniciranje s svojimi deležniki.
Obstoječe in bodoče komunikatorje smo povprašali tudi, katerim medijem najbolj zaupajo. Udeleženci SKOJ so daleč največkrat omenjali javne medijske servise: na prvem mestu po deležu omemb v odgovorih je bila RTV Slovenija, sledi Val 202, med novičarskimi portali MMC, precej omemb je dobila tudi STA. Študenti so kot medij, vreden zaupanja, največkrat izpostavili 24ur.
Seveda smo tako študentom kot tudi udeležencem SKOJ postavili nekaj drugih vprašanj. Kako berete novice, ki jih zasledite na družbenih omrežjih? Kaj za vas pomeni ukvarjanje z odnosi z mediji? Odgovori nanje nam pomagajo nekoliko bolje razumeti navade pri uporabi medijev in trende pri razvoju stroke. Vabimo vas, da si jih ogledate.