NOVICE

Katerim medijem najbolj zaupajo komunikatorji?

Na Klipingu in Bablu smo nedavno v okviru SKOJ in sodelovanja s študenti na FDV obstoječe in bodoče komunikatorje vprašali, kakšne so njihove medijske navade. Še posebej nas je zanimalo, ali se te kaj razlikujejo med generacijami. Za pridobivanje odgovorov smo izkoristili aplikacijo Mentimeter in dobili nekaj relevantnih uvidov.

Kot zasebniki tako obstoječi kot bodoči komunikatorji največ pozornosti posvečajo družbenim medijem, sledijo televizija, novičarski portali, radio in tisk. Med udeleženci SKOJ in študenti FDV je le majhna razlika, če vas zanima, kakšna, lahko celotno poročilo raziskave dobite tukaj.

Zanimivo, da se to ne odraža pri tem, kateri mediji so najbolj pomembni za komuniciranje organizacij, saj je televizija na prvem mestu z rahlo prednostjo pred novičarskimi portali in tiskom. Sledijo družbena omrežja in na koncu radio. Iz tega podatka sklepamo, da organizacije še ne izkoriščajo družbenih omrežij v polni meri za komuniciranje s svojimi deležniki.

Obstoječe in bodoče komunikatorje smo povprašali tudi, katerim medijem najbolj zaupajo. Udeleženci SKOJ so daleč največkrat omenjali javne medijske servise: na prvem mestu po deležu omemb v odgovorih je bila RTV Slovenija, sledi Val 202, med novičarskimi portali MMC, precej omemb je dobila tudi STA. Študenti so kot medij, vreden zaupanja, največkrat izpostavili 24ur.     

Seveda smo tako študentom kot tudi udeležencem SKOJ postavili nekaj drugih vprašanj. Kako berete novice, ki jih zasledite na družbenih omrežjih? Kaj za vas pomeni ukvarjanje z odnosi z mediji? Odgovori nanje nam pomagajo nekoliko bolje razumeti navade pri uporabi medijev in trende pri razvoju stroke. Vabimo vas, da si jih ogledate.