NOVICE
Kdo so medijsko najbolj izpostavljeni CEO-ji v regiji Adriatic?
- Medijsko najbolj izpostavljeni CEO-ji prihajajo iz Slovenije in Srbije, med top 10 je le eno hrvaško podjetje.
- Med medijsko pojavnostjo CEO-ja in prihodkovno velikostjo podjetja nismo našli pomembnih povezav. Podravka, denimo, je na Hrvaškem po prihodkih šele na 40. mestu, njena direktorica Martina Dalić pa ima regionalni CEO Indeks skoraj 9. Družba Belektron je v Sloveniji po prihodkih na četrtem mestu, njen direktor Boštjan Bandelj, pa ima Indeks 0,42 (kar pomeni, da se pojavlja bistveno manj kot povprečni CEO v regiji).
- Med prvimi desetimi medijsko najbolj izpostavljenimi CEO-ji v regiji sta samo dva, ki vodita družbi v borzni kotaciji.
- Med medijsko najbolj izpostavljenimi CEO-ji prevladujejo tisti iz družb v državni lasti, kar je pogosto (a ne vedno, so tudi pozitivne izjeme) povezano z odmevnimi menjavami vodstva in aferami.
Predpostavka, da bodo CEO-ji največjih družb, ki tudi najbolj prispevajo v davčno blagajno, zaposlujejo veliko ljudi in močno oblikujejo trg s svojimi storitvami, najbolj medijsko izpostavljeni, se je izkazala kot napačna. Zakaj je tako, so odlično raziskali pri Bloomberg Adria, v tem prispevku.
Mi pa smo v analizi ugotavljali še:
- koliko CEO-jev ima Regionalni CEO Indeks večji od 1 (presenečeni boste, kako malo jih je),
- iz katerih branž prihajajo medijsko najbolj izpostavljeni CEO-ji (da je vodilna energetika, ni presenečenje, je pa veliko presenečenje, katera je druga branža na tej lestvici),
- kako so se na lestvico TOP 10 Branžnega CEO indeksa prebili nekateri močni industrijski igralci iz Slovenije.
Celotno poročilo z vsemi uvidi in bolj podrobnimi pregledi je le klik stran, vabljeni. Če vas zanima, kako se je na lestvici pojavilo vaše podjetje, pa ga ne najdete v poročilu, nas kontaktirajte: info@kliping.si.