NOVICE

Klipingov strokovni dogodek: Globalni trendi in nova orodja v medijski analitiki

Na letošnjem Klipingovem strokovnem dogodku bomo pozornost usmerili na dve temi:

  • Pogledali bomo, kako se je v preteklih letih spreminjala medijska pokrajina in kako to vpliva na komunikacijsko stroko, pa tudi na komunikacijske prioritete organizacij. Primer, na katerem bo naš gost Phil Lynch ilustriral ključna sporočila, bo javna komunikacijska kampanja, ki se bo verjetno zapisala v (ne samo komunikacijsko) zgodovino: Brexit.  
  • Prvič bomo predstavili novo orodje medijske analitike, Klipingov Indeks medijske podobe, ki naročnikom daje natančnejši, bolj strukturiran vpogled v kakovost medijskih objav ter omogoča primerjave v času in s konkurenco. Pokazali vam bomo tudi, kakšen Indeks medijske podobe imata v slovenskih medijih Slovenija in Hrvaška kot turistični destinaciji.

Prijazno vabljeni, število mest je omejeno, kotizacija je brezplačna.

 

Zakaj se splača priti?

Tisti dan boste še pred kosilom opravili veliko:

  • Iz prve roke (od Phila Lyncha) slišali, kaj so vroča dogajanja v stroki in si skupaj z njimi odgovorili na vprašanje, »Ali v odnosih z javnostmi lovimo kite ali majhne ribe?« Phil sodeluje z najbolj uglednimi podjetji in organizacijami (med drugim z britansko vlado) in jim svetuje na področju merjenja učinkovitosti komuniciranja, natančno pozna spremembe v medijski krajini in kako so te spremembe preoblikovale komunikacijske prioritete vodstev organizacij.
  • Izvedeli več o komunikacijskem ozadju ene najbolj vplivnih javnih kampanj sedanjosti, Brexita, in kdo so bili kiti oziroma majhne ribe, ki so sooblikovale javno razpravo in kasneje volilne odločitve v zvezi z izstopom Velike Britanije iz EU, ter kako so to počeli.
  • Spoznali novo orodje merjenja učinkovitosti odnosov z mediji, Indeks medijske podobe. Indeks smo razvili v Klipingu, predvsem zato, ker želimo našim naročnikom dati natančnejši vpogled v njihovo medijsko prisotnost, jim omogočiti primerjave v času in s konkurenco, s tem pa tudi sprejemanje bolj informiranih odločitev.
  • Dobili vpogled, kakšna sta Indeksa medijske podobe Slovenije in Hrvaške kot turističnih destinacij v slovenskih medijih. Presenečeni boste, koliko vzporednic boste našli s svojimi lastnimi komunikacijskimi aktivnostmi.
  • Imeli možnost sodelovati v interaktivni delavnici na temo uporabe AMEC Integrated Evaluation Framework, orodja za bolj sistematično načrtovanje in vrednotenje komunikacij. Orodje je brezplačno na voljo vsakomur, na delavnici pa bomo na praktičnih primerih predstavili, kako ga uporabljati.

 

Program dogodka:

08.30 – 09.00     Registracija, druženje ob kavi in zajtrku

09.00 – 09.05     Divna Brkić Hendrickx, direktorica Klipinga: Uvodni pozdrav

09.05 – 10.00     Phil Lynch: Ali v odnosih z javnostmi lovimo kite ali majhne ribe?

  • kako se je v zadnjih letih spreminjala medijska krajina in kako to vpliva na sedanje in bodoče komunikacijske prioritete organizacij;
  • kako so spremembe v medijski krajini vplivale na javno komunikacijsko kampanjo Brexit;
  • kako so se te spremembe odrazile na merjenju komunikacijske učinkovitosti.

10.00 – 11.00   Katja Cimermančič, vodja analiz v Klipingu: Zakaj je Indeks medijske podobe bolj uporaben kot štetje objav in računanje oglaševalske vrednosti?

  • predstavitev metodologije Indeksa medijske podobe;
  • Indeks medijske podobe Slovenije in Hrvaške kot turističnih destinacij;
  • uporabnost indeksa za naročnike Klipinga

11.00 – 11.30   Druženje ob kavi in prigrizku

11.30 – 12.15   Phil Lynch in Martina Merslavič: Delavnica Zakaj je koristen in kako uporabljati AMEC Integrated Evaluation Framework (AMEC IEF)  

  • predstavitev posameznih elementov AMEC IEF in njihove uporabnosti v različnih primerih komunikacijskih kampanj
  • praktično določanje posameznih elementov IEF na primerih  

12.15    Zaključek dogodka

 

Govorci

Divna Brkić Hendrickx je direktorica Klipinga in dama v ozadju Klipingove rasti v največjo družbo za spremljanje in analize medijev v regiji.

Phil Lynch že več kot 20 let raziskuje medije in je soustanovitelj družbe za komunikacijsko analitiko Newton Insight in je gostujoči predavatelj za medijsko analiko na Univerzi Wetsminster. Že leta 2007 se je začel ukvarjati z metriko družbenih medijev in velja za pionirja tehnik družbenega vpogleda (social insight techniques), trenutno pa veliko dela na področju vključevanja družbenih medijev v klasične raziskovalne modele in novih metod merjenja povračila na investicijo v kampanjah na družbenih medijih. Med njegove reference na področju medijskega raziskovanja štejejo družbe GSK, Pfizer, Diageo, procter & Gample, Unilever, Moet Hennessy, Burberry, Airbus Group, Dubai Holding, Mednarodni olimpijski komite in Svet Evropske unije.

Katja Cimermančič je vodja analiz v Klipingu in dama v ozadju razvoja Klipingovega Indeksa medijske podobe.

 

Logistične podrobnosti

Udeležba na dogodku je brezplačna, a možna le ob predhodni prijavi

Prijave sprejemamo do vključno 06.10.2019. 

Število mest je omejeno, zato svetujemo, da se prijavite čim prej. 

Prijavljenim, ki se dogodka ne bodo udeležili, bomo zaračunali simbolične stroške neudeležbe v višini 50 EUR + DDV. 
Seveda pa razumemo, da komunikatorji nismo vedno gospodarji svojega časa in da vedno lahko pride »kaj vmes«: sporočite nam to prosim najkasneje do 08.10.2019 do 09.00 ure, da bomo vaše mesto lahko sprostili za nekoga drugega na čakalni listi. V tem primeru vam seveda tudi stroškov odpovedi ne bomo zaračunali.