NOVICE

Katie Delahaye Paine

»Merjenje donosa na komuniciranje - Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko«

Vabimo vas na strokovni dogodek, kjer se bomo posvetili merjenju in dokazovanju vrednosti komuniciranja. Z dogodka boste odšli bogatejši za:

-          nova spoznanja na področju merjenja komunikacijskih učinkov in donosa na investicijo v komuniciranje,

-          priporočila, kako načrtovati komunikacijske aktivnosti, da boste dosegli soglasje z vodstvom in ustvarjali partnerstva z različnimi deležniki,

-          nasvete, kako lahko metriko uporabite v vsebinah vaših komunikacijskih aktivnosti.

Naša gostja bo Katie Delahaye Paine, svetovno znana strokovnjakinja na področju merjenja učinkov komuniciranja, znana tudi kot @queenofmetrics oziroma kraljica metrike. Njeni knjigi Measure What Matters (Wiley, 2011) in Measuring Public Relations (KDPaine and Partners, 2007) sta obvezno branje za vsakogar, ki želi v svoji organizaciji ustvarjati vrednost preko komuniciranja.

Torek, 4.4.2017 med 08.30 in 15.00 uro, Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

PRIJAVA

Merjenje donosa na komuniciranje

Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko?

 

Komuniciranje je za marsikoga mehka stroka, kjer je težko izmeriti učinke. A ravno merjenje učinkov pomaga dokazati vrednost, ki jo lahko komuniciranje dodaja v organizaciji. V managementu se dodana vrednost stroke meri s kazalniki uspeha, kot so prihodek, dobiček, EBITDA, ROCE, ROE, rast, tržni delež… Kaj pa v komuniciranju? Bi se bilo komunikatorjem lažje pogovarjati z vodstvi svojih organizacij, če bi se naučili z metriko podprtega jezika in navzeli podobne miselnosti: takšne, ki si postavlja konkretne cilje in ki ne zamudi priložnosti, da se ne bi pohvalila z dosežki preko kazalnikov, primerjav in konkretnih dosežkov. Bi morda tako dobili več zaupanja, več odgovornosti, nenazadnje višji status v organizaciji? Bi morda tako tudi v Sloveniji imeli več ljudi z nazivom CCO (Chief Communications Officer)?

 

Vabimo vas na strokovni dogodek »Merjenje donosa na komuniciranje - Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko«, kjer se bomo posvetili merjenju in dokazovanju vrednosti komuniciranja. Z dogodka boste odšli bogatejši za:

  • nova spoznanja na področju merjenja komunikacijskih učinkov in donosa na investicijo v komuniciranje,
  • priporočila, kako načrtovati komunikacijske aktivnosti, da boste dosegli soglasje z vodstvom in ustvarjali partnerstva z različnimi deležniki,
  • nasvete, kako lahko metriko uporabite v vsebinah vaših komunikacijskih aktivnosti.

 

Naša gostja bo Katie Delahaye Paine, svetovno znana strokovnjakinja na področju merjenja učinkov komuniciranja, znana tudi kot @queenofmetrics oziroma kraljica metrike. Njeni knjigi Measure What Matters (Wiley, 2011) in Measuring Public Relations (KDPaine and Partners, 2007) sta obvezno branje za vsakogar, ki želi v svoji organizaciji ustvarjati vrednost preko komuniciranja.

 

Termin:                                    Torek, 4.4.2017 med 08.30 in 16.00 uro

Lokacija:                                  FourPoints by Sheraton Ljubljana Mons, Pot za Brdom 4, 1000 Ljubljana

Kotizacija:                               49 EUR (z DDV), za naročnike Klipingovih storitev je udeležba brezplačna

Prijave na dogodek:         www.kliping.si/dogodek

 

Program dogodka

08:30 – 09:00

Prihod in registracija

 

09:00 – 09:15

Pozdrav

D. Brkić Hendrickx

09:15 – 10:00

Kako s podatki vzpostavimo strateško razliko

K. Paine

10:00 – 10:15

Druženje ob kavi

 

10:15 – 11:15

Kako priti do dobrih podatkov: zbiranje, validacija, zanesljivost

K. Paine

11:15 – 12:15

V čem je bistvo? Uporaba metrike, da bolje poveste svojo zgodbo.

K. Paine

12:15 – 13:00

Neformalno druženje ob kosilu

 

13:00 – 14:00

Individualni coaching, reševanje konkretnih primerov iz prakse

 

 

Organizator dogodka

Družba Kliping d.o.o. je vodilni ponudnik storitev spremljanja in analize medijev v regiji Adriatic. Našim naročnikom omogočamo natančno, hitro in dosledno sledenje in analitiko medijskih objav v klasičnih in družbenih medijih. V komunikacijski stroki si prizadevamo za dvigovanje ravni znanja na področju merjenja in dokazovanja komunikacijskih učinkov.