NOVICE
»Merjenje donosa na komuniciranje - Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko«
Merjenje donosa na komuniciranje
Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko?
Komuniciranje je za marsikoga mehka stroka, kjer je težko izmeriti učinke. A ravno merjenje učinkov pomaga dokazati vrednost, ki jo lahko komuniciranje dodaja v organizaciji. V managementu se dodana vrednost stroke meri s kazalniki uspeha, kot so prihodek, dobiček, EBITDA, ROCE, ROE, rast, tržni delež… Kaj pa v komuniciranju? Bi se bilo komunikatorjem lažje pogovarjati z vodstvi svojih organizacij, če bi se naučili z metriko podprtega jezika in navzeli podobne miselnosti: takšne, ki si postavlja konkretne cilje in ki ne zamudi priložnosti, da se ne bi pohvalila z dosežki preko kazalnikov, primerjav in konkretnih dosežkov. Bi morda tako dobili več zaupanja, več odgovornosti, nenazadnje višji status v organizaciji? Bi morda tako tudi v Sloveniji imeli več ljudi z nazivom CCO (Chief Communications Officer)?
Vabimo vas na strokovni dogodek »Merjenje donosa na komuniciranje - Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko«, kjer se bomo posvetili merjenju in dokazovanju vrednosti komuniciranja. Z dogodka boste odšli bogatejši za:
- nova spoznanja na področju merjenja komunikacijskih učinkov in donosa na investicijo v komuniciranje,
- priporočila, kako načrtovati komunikacijske aktivnosti, da boste dosegli soglasje z vodstvom in ustvarjali partnerstva z različnimi deležniki,
- nasvete, kako lahko metriko uporabite v vsebinah vaših komunikacijskih aktivnosti.
Naša gostja bo Katie Delahaye Paine, svetovno znana strokovnjakinja na področju merjenja učinkov komuniciranja, znana tudi kot @queenofmetrics oziroma kraljica metrike. Njeni knjigi Measure What Matters (Wiley, 2011) in Measuring Public Relations (KDPaine and Partners, 2007) sta obvezno branje za vsakogar, ki želi v svoji organizaciji ustvarjati vrednost preko komuniciranja.
Termin: Torek, 4.4.2017 med 08.30 in 16.00 uro
Lokacija: FourPoints by Sheraton Ljubljana Mons, Pot za Brdom 4, 1000 Ljubljana
Kotizacija: 49 EUR (z DDV), za naročnike Klipingovih storitev je udeležba brezplačna
Prijave na dogodek: www.kliping.si/dogodek
Program dogodka
08:30 – 09:00 |
Prihod in registracija |
|
09:00 – 09:15 |
Pozdrav |
D. Brkić Hendrickx |
09:15 – 10:00 |
Kako s podatki vzpostavimo strateško razliko |
K. Paine |
10:00 – 10:15 |
Druženje ob kavi |
|
10:15 – 11:15 |
Kako priti do dobrih podatkov: zbiranje, validacija, zanesljivost |
K. Paine |
11:15 – 12:15 |
V čem je bistvo? Uporaba metrike, da bolje poveste svojo zgodbo. |
K. Paine |
12:15 – 13:00 |
Neformalno druženje ob kosilu |
|
13:00 – 14:00 |
Individualni coaching, reševanje konkretnih primerov iz prakse |
|
Organizator dogodka
Družba Kliping d.o.o. je vodilni ponudnik storitev spremljanja in analize medijev v regiji Adriatic. Našim naročnikom omogočamo natančno, hitro in dosledno sledenje in analitiko medijskih objav v klasičnih in družbenih medijih. V komunikacijski stroki si prizadevamo za dvigovanje ravni znanja na področju merjenja in dokazovanja komunikacijskih učinkov.