NOVICE
Merjenje donosa na komuniciranje - Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko
Merjenje donosa na komuniciranje
Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko?
Komuniciranje je za marsikoga mehka stroka, kjer je težko izmeriti učinke. A ravno merjenje učinkov pomaga dokazati vrednost, ki jo lahko komuniciranje dodaja v organizaciji. V managementu se dodana vrednost stroke meri s kazalniki uspeha, kot so prihodek, dobiček, EBITDA, ROCE, ROE, rast, tržni delež… Kaj pa v komuniciranju? Bi se bilo komunikatorjem lažje pogovarjati z vodstvi svojih organizacij, če bi se naučili z metriko podprtega jezika in navzeli podobne miselnosti: takšne, ki si postavlja konkretne cilje in ki ne zamudi priložnosti, da se ne bi pohvalila z dosežki preko kazalnikov, primerjav in konkretnih dosežkov. Bi morda tako dobili več zaupanja, več odgovornosti, nenazadnje višji status v organizaciji? Bi morda tako tudi v Sloveniji imeli več ljudi z nazivom CCO (Chief Communications Officer)?