NOVICE

Naj se Združenje Manager preimenuje v Združenje Manager(ka)?

V sodelovanju s Slovensko oglaševalsko zbornico smo prišli na dobro idejo: zasledujmo trend uravnoteženosti spolov in se pogovarjajmo o tem, kaj naj ima prednost pri korporativnem in trženjskem komuniciranju: Pravičnost ali priročnost izražanja? Ugotavljali smo, da so vzorci globoko zakoreninjeni in se nakazujejo že v vzgoji otrok, na vseh stopnjah šolstva, v prevladujoči miselnosti v družbi in se na koncu pokažejo v dejstvu, da ženske ne stopajo v ospredje v vlogah predsednic uprav, sogovornic medijem in mnenjskih voditeljic v politiki, za kar imamo povsem konkretne dokaze. In tudi če bi Združenje Manager želeli bolj pravično preimenovati v Združenje Manager(ka), se s tem nismo izognili dejstvu, da je v korenu besede »man« (moški). Pa saj je tudi v korenu besede »gospodarstvo« beseda »gospod«. Naključje? In kaj bi se zgodilo, če bi besedo »gospodarstvo« obrnili v »gospadarstvo«? Zabavna in navdihujoča debata je bila, za kar smo hvaležni Melanie Seier Larsen, Aljoši Bagoli in Marku Stabeju, pa seveda ekipi SOZ!