NOVICE
Zlata nagrada AMEC za Kliping in Metino listo
Projekt je namenjen ugotavljanju, v kolikšni meri se ženske pojavljajo kot sogovornice in interpretatorke v različnih medijskih formatih, ter na kakšne teme. Pod drobnogledom so najbolj gledani in brani slovenski mediji z uredniško politiko, usmerjeno na pokrivanje aktualnih tem. Povprečni delež glasu žensk je v obdobju izvajanja analiz znašal 27%.
“Nagrada je veliko priznanje predvsem naročniku projekta, spletni postaji Metina lista, ki je prepoznala pomen te teme in izsledke merjenja uporablja za promocijo žensk kot sogovornic v medijih. Ponosni smo, da smo izkazali inovativnost in strokovnost ter osvojili najbolj žlahtno priznanje v konkurenci mnogo večjih, globalno uveljavljenih agencij. Za nas je to zaveza, da še naprej razvijamo in uvajamo dobre prakse v naše analitske projekte,” je ob tem povedala Divna Brkić Hendrickx, direktorica Klipinga.