Uspešne zgodbe

DOGODKI, PODCASTI, VIDEI SO TUDI MEDIJSKE OBJAVE

BEEY je spletno orodje za pretvorbo zvoka in videa v besedilo. Ker postopek poteka avtomatsko, prepis dobite mnogo hitreje, kot če bi nekdo ročno napisal magnetogram, seveda pa potem ta tekst lahko uporabite na različne načine:

  • za urejanje besedila,
  • za pripravo podnapisov, ki so lahko tudi osnova za prevode ali pa v pomoč ljudem s slušnimi težavami,
  • za arhiviranje posnetkov in prepisov in lažje kasnejše iskanje v vaših dokumentnih sistemih.


BEEY je Klipingova nova storitev, primerna še zlasti za organizatorje webinarjev, spletnih konferenc, virtualnih dogodkov in on-line sestankov. Poleg zgoraj naštetih prednosti uporabniki BEEY-a cenijo tudi njegove naslednje dobre lastnosti:

  • povečevanje prepoznavnosti na spletu, saj dodajanje podnapisov k dogodkom omogoča lažje in učinkovitejše iskanje ne samo po ključnih, ampak po katerih koli besedah z dogodka;
  • arhiviranje, saj boste s tem, ko je na razpolago celovito besedilo dogodka, dokument v svojih sistemih tudi kasneje lažje poiskali.

Pokličite nas na +386 1 2391 238 ali nam pišite na info@kliping.si in skupaj lahko ugotovimo, kako Beey lahko koristi vaši organizaciji.

EVALVACIJA KOMUNICIRANJA

V četrtek, 16. junija 2016 se je zaključila konferenca mednarodnega združenja za merjenje in evalvacijo komuniciranja: AMEC international summit on measurment. Najpomembnejša novost konference je bila nova spletna aplikacija Integrated Evaluation Framework za merjenje učinkovitosti komunikacij in nadzor poti »od organizacijskih do komunikacijskih ciljev - vse tja do učinka«.

Prednosti aplikacije (Prof. Jim Macnamara):

  • Aplikacija je dostopna preko spleta. Ker ni fizični priročnik, lahko uporabniki neposredno vnašajo podatke, ki jih potem lahko izvozijo in shranijo.
  • Aplikacija ni namenjena le PR-ju. Ker je utemeljena na standardih, ki veljajo za celotno komunikacijsko branžo, jo lahko uporabljajo tako oglaševalci in marketing kot tudi vodstva podjetij.
  • Aplikacija je specifična. Ker daje konkretna navodila in namige, ni le nek splošen delovni okvir, temveč specifična aplikacija, ki svoje uporabnike vodi skozi vse faze in jih seznanja tako z metriko kot z metodami dela.

Poleg merjenja v marketingu, so osrednja tema konference, seveda, bile tudi strokovne nagrade.

Letošnji prejemniki najvišjih Grand Prix nagrad so:

  • Gorkana za NHS Blood and Transplant – Missing Type (Grand Prix za medijsko kampanjo podjetja za najbolj učinkovito medijsko sporočanje, raziskovanje in vpogled),
  • University of Technology Sydney (UTS) za Multicultural Health Communication Service (MHCS) – Evaluation of the Pink Sari Project (Grand Prix za najbolj učinkovito PR svetovanje ali in–house komunikacijski tim za izvedeno marketinško kampanjo),
  • Barry Leggetter, CEO, AMEC je prejel nagrado Don Bartholomew za izjemno delo v branži.

V Klipingu smo se AMECove nagrade za inovativnost veselil že v preteklosti, letos pa jo je prejelo naše podjetje NEWTON Media za sodelovanje s češko nacionalno banko, v kategoriji B2B.

Ostali nagrajenci so po kategorijah navedeni na: http://amecorg.com/amec-awards-winners-2016/.

NAJVIŠJE MEDNARODNO STROKOVNO PRIZNAJE za Kliping MAP platformo.

Kliping MAP platforma, nagrajena s srebrno nagrado Mednarodnega združenje za komunikacijsko merjenje in vrednotenje (AMEC), na inovativen način poudarja povezanost spremljanja in analize medijskih vsebin. S sodobnimi orodji naročniku jamči preglednost in varnost v svetu medijev.

ZAKAJ Kliping MAP?

  • vse-na-enem-mestu ali prihranek časa in denarja
  • spremljanje vseh medijskih virov — klasičnih in družbenih medijev;
  • najsodobnejša on-line analiza medijskih objav;
  • orodja za uspešnejše komuniciranje (adreme, hitro iskanje, ...).

 

KAKŠNO VREDNOST USTVARJAJO VAŠA SPONZORSTVA?

Namenili ste sredstva za sponzoriranje nekega dogodka, pa bi radi vedeli, kolikšno vrednost ste dosegli z medijskimi objavami?

 

V Klipingu spremljamo medije in analiziramo objave, zato, da lahko sponzorjem odgovorimo na vprašanja:

  • Kakšno vrednost mi prinaša aktivacija sponzorstva preko dobrih medijskih zgodb?
  • Koliko sledilcev na družbenih omrežjih potrebujemo, da je smiselno aktivacijo sponzorstva osredotočiti na digitalne in družbene kanale?
  • Kolikšno vrednost mi prinaša promocija, ki jo zagotavlja lastnik sponzorske platforme in ali je to dovolj?
  • Kako lahko z ustvarjanjem unikatne aktivacije sponzorstva prispevam k dvigu donosa na sponzorsko investicijo?

Analize so uporabne tudi za lastnike sponzorskih platform, saj jim lahko pomagajo pri:

  • razvoju učinkovitih, segmentiranih promocijskih kanalov, s katero lahko ustvarjajo visoko vrednost za sponzorje;
  • poročanju sponzorjem o donosu na investicijo v sponzoriranje in s tem k transparentnosti poslovanja;
  • pridobivanju novih sponzorjev;
  • utemeljevanju primernosti obsega sponzorstva za različne oblike paketov.

 

Našim naročnikom sponzorske medijske analize pomagajo izboljševati aktivacijo sponzorstva in bolje izkoristiti sponzorstvo za doseganje komunikacijskih in poslovnih ciljev.

Kratek in bolj širok vpogled v delež glasu žensk v različnih družbenih kategorijah. Dokument je bil uvod k razpravi na dogodku Dobro jutro, oglaševalci, marca 2019, kjer smo se pogovarjali o enakosti žensk v organizacijskem komuniciranju.

 

 

Želimo, da so zaradi našega dela lahko boljši, uspešnejši in zadovoljni tudi drugi.

Svoj pečat družbi jutrišnjega dne nesebično dajemo v različnih projektih, ki so trajnostno in razvojno naravnani, humanitarne narave, znanstveno, kulturno ali športno usmerjeni.

Metina ListaUspešno in odmevno sodelujemo z Metino listo, kjer z Meta dekleti analiziramo pojavljanja žensk v medijih. Z majhnim strokovnim prispevkom kažemo veliko ogledalo slovenskim medijem, družbi in tako izzivamo spremembe - na bolje!

Sodelujemo z akademsko sfero, študenti, različnimi društvi in združenji, pripravljamo delavnice, izobraževanja, doniramo in pomagamo na različne načine.

 

IZVOZNIKI, STE OBVEŠČENI, KAJ SE DOGAJA NA VAŠIH TRGIH?

Media monitoring
kliping – globalno spremljanje vseh medijev


Medijska analiza
napotki, usmeritve, priporočila


Družbeni mediji
globalno spremljanje in analiza objav


Alarm kliping
takojšnje obveščanje o novih objavah


Povzetki
v angleškem ali izbranem jeziku

Da bo vaše delo uspešno tudi v tuji, vam Kliping omogoča:

  • spremljanje in analizo medijskih vsebin v vseh državah kjer poslujete;
  • enotno platformo in vstopno točko za zmanjšanje stroškov;
  • enako kakovost storitev na vseh trgih;
  • pomoč in svetovanje v tujih medijskih svetovih;

SPREMLJANJE SPLETA

Vse več vsebin se danes seli na splet. Vir pravočasne in kakovostne informacije je postal manj pomemben, uporabniki spleta postajajo avtorji.

ZAKAJ spremljanje spleta?

  • Množična selitev medijskih vsebin na sodobne platforme
  • najhitrejše (povratne) informacije iz prve roke;
  • spremljanje vpletenosti uporabnikov (uporabnik je avtor);
  • spremljanje najširše družbene platforme komuniciranja;
  • prihranek časa in denarja.

 

Naj jezik ne bo ovira!

Poslovni svet je danes pogosto krut in neizprosen. Skupaj z vami poskrbimo, da jezik pri pridobivanju ključnih medijskih informacij pri tem ne bo več nikakršna ovira.

Managers Daily Pulse tujcem v Sloveniji zagotavlja:

  • dnevni pregled ključnega medijskega dogajanja v Sloveniji in Adriatic Regiji;
  • ažurne informacije v angleškem jeziku;
  • nepristranski izbor novic iz ključnih medijskih virov.

Dnevne novice slovenskih medijev lahko v angleškem jeziku hitro in ažurno pregledujete preko vaše e-pošte oziroma pametnih telefonov.

 

USTVARJAMO PROSTOR ZA NOVE ZGODBE

V iskanju novih zgodb se povezujemo, raziskujemo in sodelujemo z najrazličnejšimi ljudmi in organizacijami. Le tako lahko rastemo in z nami rastejo tudi naši partnerji!
Ste med njim tudi vi?

info@kliping.si