NOVICE

Stvari počakajo, trenutki gredo mimo

Ne, tole simpatično bitje na fotografiji ni nov član naše ekipe. Je pa prav v času pred poletjem velik navdih. Zakaj? 

Za čuteče živali je znano, da živijo v trenutku. Ko tekajo za žogo, ne razmišljajo, da jim bo igračo že čez nekaj minut lastnik vzel ali pa jim bo padla v odtok. Ko se hladijo v senci, ne razmišljajo o sporočilih, na katere morajo odgovoriti, o nalogah, ki jih morajo dokončati, in o tem, kje se nahajajo in kaj počnejo njihovi facebook in instagram prijatelji. Ko mažejo slastno konzervo, se ne sprašujejo, koliko kalorij ima in kako se bo ta maščoba poznala na bokih. Zmažejo do konca in se še pol ure po tem veselo oblizujejo. Nimajo izdelanih planov za čez vikend in ne razmišljajo o tem, kdaj bodo našli čas za telovadbo. Ko jim ustreza, pa naredijo najboljšega “psa navzdol” in “psa navzgor”, kar ste jih kdajkoli videli.  
Živali samo so.  
Točno to želimo vam čez poletne počitnice. Da bi našli trenutke, ko bi samo bili. V senci ali na soncu, ob tekanju za žogo v plitvini peščene plaže ali pa ob obračanju pleskavic na žaru. Morda celo v potu svojega obraza med sprehodom na kakšen bližnji ali bolj oddaljeni hrib. Ali pa ob branju priljubljenih knjig in revij.  

Če boste zabeležili kakšen "odštekan" poletni trenutek na svojem fotoaparatu ali telefonu, pa ga le delite z nami! Za najboljše fotografije smo pripravili praktično nagrado - poletno brisačo, ki vam bo za trenutke, ko samo boste, prav prišla. Kako to naredite? Objavite fotografijo na Instagramu in označite #kliping_slo ali @Kliping_slo. Vabljeni k sodelovanju v nagradni igri!

Preberi več

Kdo v Sloveniji govori o voditeljstvu?

V Klipingu smo podrobneje pogledali, kako se v medijih pojavlja tema “voditeljstvo”. Zanimalo nas je, kako visoko je na medijski agendi in kdo kroji razpravo na to temo.Trend je pozitiven, še posebej pa smo veseli, da se je v zadnjih dveh letih v medijske objave prebil pojem “trajnostnega voditeljstva”, in to predvsem po zaslugi aktivnosti Združenja Manager in 30. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki je bil trajnostni dogodek. V nadaljevanju nas bo kot družbo seveda zanimalo predvsem, kako bodo na voditeljstvo vplivale krize, ki povečujejo negotovost? Kakšni voditelji bodo uspešni in kako se bo s tem večal pomen trajnostnega voditeljstva?

Preberi več

V kolikšni meri so sledilci tudi volilci?

Volilna kampanja bo letos potekala predvsem na družbenih omrežjih, zato v Klipingu podrobneje spremljamo pojavljanje strankarskih prvakov na Twitterju, Facebooku in Instagramu. Zanimali nas bodo predvsem statistični podatki: gibanje števila sledilcev, število objav, vključenost (engagement), najbolj odmevne objave v določenem tednu.

Te podatke bomo objavljali na interaktivni spletni platformi, ki jo bomo osveževali in dopolnjevali tedensko. Tokrat smo se osredotočili na število sledilcev, že naslednji teden pa bo v fokusu število objav. Vabimo vas, da priklikate na našo platformo, preizkusite njeno interaktivnost (večina podatkov je klikabilnih in lahko z izbiro posameznih parametrov dobite natančnejše vpoglede). Omenjeni analitični projekt delamo na lastno pobudo in ni naročen.

VEČ INFORMACIJ

Preberi več

Tudi uravnoteženost spolov je del trajnosti

V Klipingu se v zadnjih dveh letih precej ukvarjamo s trajnostjo in v tem pogledu nas velikokrat zanima predvsem okoljska trajnost. Zato je prav, da tokrat pogledamo še v smer družbene in ekonomske trajnosti. Njun pomemben del pa je uravnoteženost spolov. Pozornost smo tokrat posvetili predpostavki, da mediji krojijo družbeno agendo in da nanjo vplivajo predvsem tisti posamezniki in posameznice, ki se v medijih pojavljajo na izpostavljenih mestih ter z veliko svoje vsebine. V poglobljenih intervjujih, torej. 

Analizirali smo poglobljene intervjuje v slovenskih tiskanih dnevnikih in tednikih (lifestyle mediji niso bili vključeni) v obdobju med 1. 4. in 15. 7. 2021. Kaj smo ugotovili?

Preberi več

7 razlogov, zakaj je treba podnaslavljati video vsebine

Naslednje statistike morda že poznate:

  • leta 2022 bodo video vsebine predstavljale že 82 % vsega internetnega prometa (vir),
  • 80 % uporabnikov bi video bolj verjetno pogledalo do konca, če je ta podnaslovljen (vir),
  • 85 % videov na FB gledamo brez zvoka (vir).

Podnaslavljanje povečuje dostopnost vsebin, gledanost in njihov doseg. Do tu vse lepo in prav, boste rekli, samo kaj, ko je to povezano z delom in stroški, pa še slovenščina je tak obskuren jezik, ki ga je praktično nemogoče avtomatsko prevajati in podnaslavljati... Zmota!

Skupina Newton Technologies (njena članica je tudi slovenska družba Kliping d.o.o.), je razvila orodje Beey, ki omogoča avtomatizirano prevajanje in podnaslavljane vsebin v 19, predvsem slovanskih, jezikih. Vsaj 7 razlogov je, zaradi katerih je smiselno dodajati podnaslove video vsebinam:

Preberi več

Trajnostni razvoj - stvar poslovnih načel ali poslovnega interesa?

Lani poleti smo predstavnikom slovenskih podjetij zastavili nekaj vprašanj, povezanih s trajnostnim razvojem. Iz spremljanja medijev namreč vemo, da trajnostni razvoj sploh ni visoko na medijski agendi. Zato smo se vprašali, kaj vse se dogaja v podjetjih, pa ne zasledimo v medijih? Kakšen status ima trajnostni razvoj? Koliko je to “buzzword”, komunikacijska ali pa poslovna priložnost? Javnomnenjska anketa, ki smo jo izvedli v sodelovanju Klipinga in Marketing Magazina, nam je dala precej zanimivih uvidov (celotno poročilo lahko naložite tukaj):  

Preberi več