NOVICE

Kako tvitajo voditelji držav G7?

Twitter je pomemben komunikacijski kanal politikov, vpliv družbenih medijev na izide političnih kampanj je bil še posebej izrazit v času kampanje Brexit, o čemer je govoril tudi naš gost Phil Lynch na lanskem dogodku za naročnike. Trend se nadaljuje, politiki si želijo biti v neposrednem stiku s svojimi volilci in družbeni mediji jim to omogočajo.

Zato smo tokrat pogledali, kako Twitter uporabljajo voditelji držav G7 in Evropske unije. Kaj nas je presenetilo:

  • da Donald Trump ne vodi po povprečnem številu objav na dan,
  • da ima med analiziranimi Twitter profili največjo vključenost italijanski premier Giuseppe Conte,
  • da političnim voditeljem po stopnji vključenosti kar dobro sledi tudi predsednica Evropske komisije Ursula Van Der Leyen.

Preberi več

Trajnost je bolj stvar poslovnih načel kot poslovnega interesa

Že v prejšnjem novičniku smo namignili, da bomo poročali o izsledkih ankete na temo statusa trajnostnega razvoja v organizacijah. Danes bomo pokukali malo bolj pod površino.
Med drugim smo respondente vprašali, stvar česa je trajnostni razvoj v organizacijah in največji deležjih pravi, da je to stvar moralne in etične drže vodstva (lastnikov) ter stvar korporativne kulture. Odgovori, da je trajnostni razvoj stvar razlikovalne prednosti na trgu, stvar zniževanja stroškov ali stvar promocije so bolj pri dnu lestvice. Podrobnosti boste našli v zgornji infografiki.

Preberi več

DOGODKI, PODCASTI, VIDEI SO TUDI MEDIJSKE OBJAVE

BEEY je spletno orodje za pretvorbo zvoka in videa v besedilo. Ker postopek poteka avtomatsko, prepis dobite mnogo hitreje, kot če bi nekdo ročno napisal magnetogram, seveda pa potem ta tekst lahko uporabite na različne načine:

  • za urejanje besedila,
  • za pripravo podnapisov, ki so lahko tudi osnova za prevode ali pa v pomoč ljudem s slušnimi težavami,
  • za arhiviranje posnetkov in prepisov in lažje kasnejše iskanje v vaših dokumentnih sistemih.

Preberi več

Dodatna brezplačna storitev za vse naročnike Klipinga

DNEVNA ZBIRKA OBJAV O AKTUALNIH DOGODKIH IN UKREPIH V POVEZAVI S COVID-19

Na podlagi pogovorov, ki jih imamo z našimi naročniki v teh dneh, sklepamo naslednje:

  • O korona virusu in s tem povezanimi dogodki ste iz klasičnih medijev kar dobro obveščeni, manjka pa vam malo več uvida in hitrih informacij z družbenih omrežij, ki so postala zaradi hitrosti in viralnosti še pomembnejši kanal.
  • Za spremljanje informacij preko družbenih omrežij enostavno nimate časa in energije, da bi iz množice vsebin filtrirali nerelevantne.
  • V času, ko se različni ukrepi vlade in pobude iz drugih družbenih sfer kar vrstijo, bi vam prav prišel povzetek ključnih informacij, še zlasti tistih, ki se nanašajo na saniranje gospodarskih posledic korona virusa.

Zato smo se odločili, da bomo na delovne dni pripravljali posebno zbirko objav, ki jo lahko brezplačno prejemate tudi vi.

Zbirka bo narejena po naslednjih kriterijih:

  • Viri informacij. Izbrali smo jih po kriteriju "uradnosti", izogniti se namreč želimo nepreverjenim in neuradnim informacijam, ki jih je na družbenih omrežjih že tako preveč. Razdelili smo jih v štiri segmente:
    • Vladne organizacije (Vlada RS, Krizni štab Vlade RS, Uprava RS za zaščito in reševanje, Urad za komuniciranje Vlade RS)
    • Strokovne organizacije (NIJZ)
    • Nevladne organizacije na področju gospodarstva (Gospodarska zbornica Slovenije, Obrtna zbornica Slovenije, Združenje Manager, AmCham, Slovenian Business Club)
    • Mediji (STA, Delo, Finance, MMC RTV Slo, 24ur.com)
  • Spremljani mediji: uradni profili zgoraj omenjenih organizacij na družbenih omrežjih facebook in twitter.
  • Spremljane teme in ključne besede: posebej pozorni bomo na ukrepe, ki so lahko relevantni za gospodarstvo.

Kdaj in v kakšni obliki boste prejemali zbirko:

  • zbirko boste prejemali po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga boste sami določili, s kratkimi povzetki sporočil in direktnimi povezavami na originalne objave,
  • pošiljali jo bomo vsak delovni dan najkasneje do 16.00 ure.

NAROČI ZBIRKO

 

Preberi več

Tudi v času izrednih ukrepov proti korona virusu storitve Klipinga delujejo normalno

V zadnjih dneh prejemamo veliko vprašanj v zvezi z delovanjem Klipingovih storitev v času izrednih ukrepov proti širjenju korona virusa. Zavedamo se, da je v teh časih dostop do informacij še toliko večjega pomena kot sicer. Obveščamo vas, da naše storitve delujejo povsem normalno:

  • to velja tako za prejemanje običajnih dnevnih zbirk, za dostopanje do objav preko platforme KlipingMAP, za alarm kliping, kot tudi za analize; 
  • naši sodelavci, s katerimi tudi sicer komunicirate, so dostopni preko svojih mobilnih telefonov, seznam telefonskih številk je v nadaljevanju; 
  • če je potrebno, smo na voljo tudi za sestanke - le da ti potekajo v virtualnem okolju.

Naše delo je bilo že pred izbruhom virusa v precejšnji meri organizirano tako, da lahko praktično vse storitve opravimo iz oddaljenih lokacij (v tem primeru od doma), tehnologije nam omogočajo, da so informacije za vas dostopne preko spleta. Sicer pa se držimo pravil o samoizolaciji in smo fizična delovna mesta na naši lokaciji na Trubarjevi 79 v Ljubljani že v četrtek, 12. 3. 2020 do nadaljnjega zaprli. Vsem želimo, da bi bilo to naporno obdobje čim prej mimo, da bi se širjenje okužb čim prej ustavilo in da bi bile tudi posledice za poslovanje vašega podjetja čim bolj mile.

Obveščamo vas, da naše storitve delujejo povsem normalno:
to velja tako za prejemanje običajnih dnevnih zbirk, za dostopanje do objav preko platforme KlipingMAP, za alarm kliping, kot tudi za analize;
naši sodelavci, s katerimi tudi sicer komunicirate, so dostopni preko svojih običajnih kontaktnih naslovov in telefonskih številk; če je potrebno, smo na voljo tudi za sestanke - le da ti potekajo v virtualnem okolju.

Hvala za zaupanje, pa čim več zdravja!

Ekipa družbe Kliping d.o.o.

Preberi več

S Klipingovim indeksom medijske podobe do boljše medijske pojavnosti

V Klipingu smo razvili novo metriko, Indeks medijske podobe. Indeks komunikatorjem omogoča sistematično spremljanje uspešnosti odnosov z mediji, ne glede na tip medija, predvsem pa primerjave s časom in konkurenco. Organizacije si s pomočjo indeksa lahko postavijo in spremljajo en sam komunikacijski cilj, preko indeksa pa dobijo zelo kompleksen vpogled v kategorije, ki kakovost njihove pojavnosti zvišujejo oziroma znižujejo. To jim omogoča sprejemanje bolj informiranih odločitev, predvsem pa lažje dokazovanje svoje dodane vrednosti vodstvom in drugim deležnikom v organizaciji.

Preberi več