NOVICE

V kolikšni meri so sledilci tudi volilci?

Volilna kampanja bo letos potekala predvsem na družbenih omrežjih, zato v Klipingu podrobneje spremljamo pojavljanje strankarskih prvakov na Twitterju, Facebooku in Instagramu. Zanimali nas bodo predvsem statistični podatki: gibanje števila sledilcev, število objav, vključenost (engagement), najbolj odmevne objave v določenem tednu.

Te podatke bomo objavljali na interaktivni spletni platformi, ki jo bomo osveževali in dopolnjevali tedensko. Tokrat smo se osredotočili na število sledilcev, že naslednji teden pa bo v fokusu število objav. Vabimo vas, da priklikate na našo platformo, preizkusite njeno interaktivnost (večina podatkov je klikabilnih in lahko z izbiro posameznih parametrov dobite natančnejše vpoglede). Omenjeni analitični projekt delamo na lastno pobudo in ni naročen.

VEČ INFORMACIJ

Preberi več

Tudi uravnoteženost spolov je del trajnosti

V Klipingu se v zadnjih dveh letih precej ukvarjamo s trajnostjo in v tem pogledu nas velikokrat zanima predvsem okoljska trajnost. Zato je prav, da tokrat pogledamo še v smer družbene in ekonomske trajnosti. Njun pomemben del pa je uravnoteženost spolov. Pozornost smo tokrat posvetili predpostavki, da mediji krojijo družbeno agendo in da nanjo vplivajo predvsem tisti posamezniki in posameznice, ki se v medijih pojavljajo na izpostavljenih mestih ter z veliko svoje vsebine. V poglobljenih intervjujih, torej. 

Analizirali smo poglobljene intervjuje v slovenskih tiskanih dnevnikih in tednikih (lifestyle mediji niso bili vključeni) v obdobju med 1. 4. in 15. 7. 2021. Kaj smo ugotovili?

Preberi več

7 razlogov, zakaj je treba podnaslavljati video vsebine

Naslednje statistike morda že poznate:

  • leta 2022 bodo video vsebine predstavljale že 82 % vsega internetnega prometa (vir),
  • 80 % uporabnikov bi video bolj verjetno pogledalo do konca, če je ta podnaslovljen (vir),
  • 85 % videov na FB gledamo brez zvoka (vir).

Podnaslavljanje povečuje dostopnost vsebin, gledanost in njihov doseg. Do tu vse lepo in prav, boste rekli, samo kaj, ko je to povezano z delom in stroški, pa še slovenščina je tak obskuren jezik, ki ga je praktično nemogoče avtomatsko prevajati in podnaslavljati... Zmota!

Skupina Newton Technologies (njena članica je tudi slovenska družba Kliping d.o.o.), je razvila orodje Beey, ki omogoča avtomatizirano prevajanje in podnaslavljane vsebin v 19, predvsem slovanskih, jezikih. Vsaj 7 razlogov je, zaradi katerih je smiselno dodajati podnaslove video vsebinam:

Preberi več

Trajnostni razvoj - stvar poslovnih načel ali poslovnega interesa?

Lani poleti smo predstavnikom slovenskih podjetij zastavili nekaj vprašanj, povezanih s trajnostnim razvojem. Iz spremljanja medijev namreč vemo, da trajnostni razvoj sploh ni visoko na medijski agendi. Zato smo se vprašali, kaj vse se dogaja v podjetjih, pa ne zasledimo v medijih? Kakšen status ima trajnostni razvoj? Koliko je to “buzzword”, komunikacijska ali pa poslovna priložnost? Javnomnenjska anketa, ki smo jo izvedli v sodelovanju Klipinga in Marketing Magazina, nam je dala precej zanimivih uvidov (celotno poročilo lahko naložite tukaj):  

Preberi več

7 razlogov, zakaj je treba podnaslavljati videe

Naslednje statistike morda že poznate:

  • leta 2022 bodo video vsebine predstavljale že 82 % vsega internetnega prometa (vir),
  • 80 % uporabnikov bi video bolj verjetno pogledalo do konca, če jeta podnaslovljen (vir),
  • 85 % videov na FB gledamo brez zvoka (vir).

Podnaslavljanje povečuje dostopnost vsebin, gledanost in njihov doseg. Do tu vse lepo in prav, boste rekli, samo kaj, ko je to povezano z delom in stroški, pa še slovenščina je tak obskuren jezik, ki ga je praktično nemogoče avtomatsko prevajati in podnaslavljati... Zmota!

Skupina Newton Technologies (njena članica je tudi slovenska družba Kliping d.o.o.), je razvila orodje Beey, ki omogoča avtomatizirano prevajanje in podnaslavljane vsebin v 19, predvsem slovanskih, jezikih. Vsaj 7 razlogov je, zaradi katerih je smiselno dodajati podnaslove video vsebinam:

Preberi več

Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna prioriteta organizacij?

Hvala vsem, ki ste sodelovali v naši anketi! Kot smo obljubili, je na voljo celovito poročilo, v katerem smo zbrali podrobne vpoglede v status, ki ga trajnostni razvoj uživa v organizacijah. Med drugim boste izvedeli:

  • kdo je v organizacijah najpomembnejši motor pri postavljanju trajnostnega razvoja na agendo,
  • v kolikšni meri je trajnostni razvoj stvar načelne in v kolikšni meri poslovne drže organizacij,
  • katere aktivnosti organizacije najpogosteje izvajajo v povezavi s trajnostnim razvojem in ali pri tem obstajajo pomembne razlike med sektorji.

Poročilo javnomnenjske ankete Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna prioriteta organizacij?

Preberi več