NOVICE

7 razlogov, zakaj je treba podnaslavljati videe

Naslednje statistike morda že poznate:

  • leta 2022 bodo video vsebine predstavljale že 82 % vsega internetnega prometa (vir),
  • 80 % uporabnikov bi video bolj verjetno pogledalo do konca, če jeta podnaslovljen (vir),
  • 85 % videov na FB gledamo brez zvoka (vir).

Podnaslavljanje povečuje dostopnost vsebin, gledanost in njihov doseg. Do tu vse lepo in prav, boste rekli, samo kaj, ko je to povezano z delom in stroški, pa še slovenščina je tak obskuren jezik, ki ga je praktično nemogoče avtomatsko prevajati in podnaslavljati... Zmota!

Skupina Newton Technologies (njena članica je tudi slovenska družba Kliping d.o.o.), je razvila orodje Beey, ki omogoča avtomatizirano prevajanje in podnaslavljane vsebin v 19, predvsem slovanskih, jezikih. Vsaj 7 razlogov je, zaradi katerih je smiselno dodajati podnaslove video vsebinam:

Preberi več

Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna prioriteta organizacij?

Hvala vsem, ki ste sodelovali v naši anketi! Kot smo obljubili, je na voljo celovito poročilo, v katerem smo zbrali podrobne vpoglede v status, ki ga trajnostni razvoj uživa v organizacijah. Med drugim boste izvedeli:

  • kdo je v organizacijah najpomembnejši motor pri postavljanju trajnostnega razvoja na agendo,
  • v kolikšni meri je trajnostni razvoj stvar načelne in v kolikšni meri poslovne drže organizacij,
  • katere aktivnosti organizacije najpogosteje izvajajo v povezavi s trajnostnim razvojem in ali pri tem obstajajo pomembne razlike med sektorji.

Poročilo javnomnenjske ankete Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna prioriteta organizacij?

Preberi več

Kako tvitajo voditelji držav G7?

Twitter je pomemben komunikacijski kanal politikov, vpliv družbenih medijev na izide političnih kampanj je bil še posebej izrazit v času kampanje Brexit, o čemer je govoril tudi naš gost Phil Lynch na lanskem dogodku za naročnike. Trend se nadaljuje, politiki si želijo biti v neposrednem stiku s svojimi volilci in družbeni mediji jim to omogočajo.

Zato smo tokrat pogledali, kako Twitter uporabljajo voditelji držav G7 in Evropske unije. Kaj nas je presenetilo:

  • da Donald Trump ne vodi po povprečnem številu objav na dan,
  • da ima med analiziranimi Twitter profili največjo vključenost italijanski premier Giuseppe Conte,
  • da političnim voditeljem po stopnji vključenosti kar dobro sledi tudi predsednica Evropske komisije Ursula Van Der Leyen.

Preberi več

Trajnost je bolj stvar poslovnih načel kot poslovnega interesa

Že v prejšnjem novičniku smo namignili, da bomo poročali o izsledkih ankete na temo statusa trajnostnega razvoja v organizacijah. Danes bomo pokukali malo bolj pod površino.
Med drugim smo respondente vprašali, stvar česa je trajnostni razvoj v organizacijah in največji deležjih pravi, da je to stvar moralne in etične drže vodstva (lastnikov) ter stvar korporativne kulture. Odgovori, da je trajnostni razvoj stvar razlikovalne prednosti na trgu, stvar zniževanja stroškov ali stvar promocije so bolj pri dnu lestvice. Podrobnosti boste našli v zgornji infografiki.

Preberi več

DOGODKI, PODCASTI, VIDEI SO TUDI MEDIJSKE OBJAVE

BEEY je spletno orodje za pretvorbo zvoka in videa v besedilo. Ker postopek poteka avtomatsko, prepis dobite mnogo hitreje, kot če bi nekdo ročno napisal magnetogram, seveda pa potem ta tekst lahko uporabite na različne načine:

  • za urejanje besedila,
  • za pripravo podnapisov, ki so lahko tudi osnova za prevode ali pa v pomoč ljudem s slušnimi težavami,
  • za arhiviranje posnetkov in prepisov in lažje kasnejše iskanje v vaših dokumentnih sistemih.

Preberi več

Dodatna brezplačna storitev za vse naročnike Klipinga

DNEVNA ZBIRKA OBJAV O AKTUALNIH DOGODKIH IN UKREPIH V POVEZAVI S COVID-19

Na podlagi pogovorov, ki jih imamo z našimi naročniki v teh dneh, sklepamo naslednje:

  • O korona virusu in s tem povezanimi dogodki ste iz klasičnih medijev kar dobro obveščeni, manjka pa vam malo več uvida in hitrih informacij z družbenih omrežij, ki so postala zaradi hitrosti in viralnosti še pomembnejši kanal.
  • Za spremljanje informacij preko družbenih omrežij enostavno nimate časa in energije, da bi iz množice vsebin filtrirali nerelevantne.
  • V času, ko se različni ukrepi vlade in pobude iz drugih družbenih sfer kar vrstijo, bi vam prav prišel povzetek ključnih informacij, še zlasti tistih, ki se nanašajo na saniranje gospodarskih posledic korona virusa.

Zato smo se odločili, da bomo na delovne dni pripravljali posebno zbirko objav, ki jo lahko brezplačno prejemate tudi vi.

Zbirka bo narejena po naslednjih kriterijih:

  • Viri informacij. Izbrali smo jih po kriteriju "uradnosti", izogniti se namreč želimo nepreverjenim in neuradnim informacijam, ki jih je na družbenih omrežjih že tako preveč. Razdelili smo jih v štiri segmente:
    • Vladne organizacije (Vlada RS, Krizni štab Vlade RS, Uprava RS za zaščito in reševanje, Urad za komuniciranje Vlade RS)
    • Strokovne organizacije (NIJZ)
    • Nevladne organizacije na področju gospodarstva (Gospodarska zbornica Slovenije, Obrtna zbornica Slovenije, Združenje Manager, AmCham, Slovenian Business Club)
    • Mediji (STA, Delo, Finance, MMC RTV Slo, 24ur.com)
  • Spremljani mediji: uradni profili zgoraj omenjenih organizacij na družbenih omrežjih facebook in twitter.
  • Spremljane teme in ključne besede: posebej pozorni bomo na ukrepe, ki so lahko relevantni za gospodarstvo.

Kdaj in v kakšni obliki boste prejemali zbirko:

  • zbirko boste prejemali po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga boste sami določili, s kratkimi povzetki sporočil in direktnimi povezavami na originalne objave,
  • pošiljali jo bomo vsak delovni dan najkasneje do 16.00 ure.

NAROČI ZBIRKO

 

Preberi več