NOVICE

Predsedniške volitve 2017

Kako se predsedniški kandidati pojavljajo v tiskanih medijih – kolikokrat je njihovo ime del naslova objave? Ni presenečenje, da tudi v tej kategoriji vodi Borut Pahor, a vodstvo ima zato tudi v kategoriji nenaklonjenih omemb v naslovih. Zanimivo je, da se v klasičnih medijih pogosto pojavlja kandidat, ki na družbenih omrežjih ni najbolj aktiven, to je Boris Popovič. Prav tako je zanimivo, da se v naslovju ne pojavlja Maja Makovec Brenčič, čeprav je v predsedniški tekmi poleg Pahorja edina, ki ima državno funkcijo.

Preberi več

Najpopularnejše objave predsedniških kandidatov na FB

Kaj naj na družbenih omrežjih objavi kandidat za predsednika, da bo pritegnil kar največ interakcij (všečkov, delitev, komentarjev)? Pogledali smo objave slovenskih predsedniških kandidatov na Facebooku in ugotavljali, katere objave sprožijo največ odziva. Zdi se, da je dobro objavljati splošna sporočila, povabila k glasovanju, gledanju soočenj, delujejo pa tudi zahvale za podporo. Včasih je, presenetljivo, dovolj že objaviti, kje se nahajaš.

Preberi več

Facebook: Kdo je v zadnjem tednu pridobil največ sledilcev?

Tudi na facebooku ima Borut Pahor med vsemi predsedniškimi kandidati največ sledilcev: 56.114 (na dan 16.10.2017), so pa na Facebooku razmerja malo drugačna: na drugem mestu je Marjan Šarec z 24.609 sledilci in tudi najvišjo nominalno rastjo, število sledilcev je v sedmih dneh povečal kar za 616 oseb. Očitno je Facebook za predsedniške kandidate prva izbira med družbenimi omrežji, saj so tudi števila sledilcev preostalih kandidatov bistveno višja kot na Twitterju. Gotovo je to povezano tudi z uporabo Facebooka nasploh, po Valiconovi raziskavi jih je namreč 833.500, torej dobrih štirikrat več kot uporabnikov Twitterja.

Preberi več

Twitter: Kdo je v zadnjem tednu pridobil največ sledilcev?

Da je na socialnih omrežjih najmočnejši kandidat Borut Pahor, ni nobeno presenečenje, na Twitterju je imel nekaj dni pred prvim krogom volitev (17.10.2017) 54.799 sledilcev. To je po izsledkih raziskave toliko, kot bi znašala dobra četrtina vseh slovenskih uporabnikov Twitterja. Kako pa so na družbenih omrežjih spretni preostali predsedniški kandidati? 

Preberi več

Katie Delahaye Paine

Merjenje donosa na komuniciranje - Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko

 

Katie Paine je za več kot 100 obiskovalcev dogodka izpeljala navdihujočo predstavitev razlogov, zakaj meriti učinkovitost komuniciranja in nasvetov, kako se tega lotiti v praksi. Če ste dogodek zamudili, vas vabimo na Klipingov YouTube kanal, kjer si lahko ogledate intervju s Katie Paine in vtise nekaterih udeležencev.

Preberi več

Katie Delahaye Paine

»Merjenje donosa na komuniciranje - Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko«

Vabimo vas na strokovni dogodek, kjer se bomo posvetili merjenju in dokazovanju vrednosti komuniciranja. Z dogodka boste odšli bogatejši za:

-          nova spoznanja na področju merjenja komunikacijskih učinkov in donosa na investicijo v komuniciranje,

-          priporočila, kako načrtovati komunikacijske aktivnosti, da boste dosegli soglasje z vodstvom in ustvarjali partnerstva z različnimi deležniki,

-          nasvete, kako lahko metriko uporabite v vsebinah vaših komunikacijskih aktivnosti.

Naša gostja bo Katie Delahaye Paine, svetovno znana strokovnjakinja na področju merjenja učinkov komuniciranja, znana tudi kot @queenofmetrics oziroma kraljica metrike. Njeni knjigi Measure What Matters (Wiley, 2011) in Measuring Public Relations (KDPaine and Partners, 2007) sta obvezno branje za vsakogar, ki želi v svoji organizaciji ustvarjati vrednost preko komuniciranja.

Torek, 4.4.2017 med 08.30 in 15.00 uro, Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

PRIJAVA

Preberi več